Promocje

Książka na Międzynarodowy Dzień Teatru

Do teatru warto chodzić, o teatrze warto czytać! Dlatego obniżamy o 40% ceny książek zawierających słowo „teatr” w tytule. To idealna okazja, by zagłębić się w świat Teatru Laboratorium, w tym parateatru i Teatru Źródeł, Odin Teatret, teatru Petera Brooka, teatru Tadashiego Suzukiego, teatru Jewgienija Wachtangowa, Antropologii Teatru, historii teatru w Europie, teorii teatru, teatru nō czy teatru w Anglii Wschodniej u schyłku średniowiecza.

Promocja obejmuje następujące książki w języku polskim wydane w formie drukowanej przez Instytut im. Jerzego Grotowskiego:

  • „Misterium zgrozy i urzeczenia. Przedstawienia Jerzego Grotowskiego i Teatru Laboratorium”, redakcja Janusz Degler i Grzegorz Ziółkowski
  • Dariusz Kosiński: „Farsy-misteria. Przedstawienia Jerzego Grotowskiego w Teatrze 13 Rzędów (1959–1960)”
  • Serge Ouaknine: „«Książę Niezłomny». Studium i rekonstrukcja spektaklu Jerzego Grotowskiego i Teatru Laboratorium”
  • Renata M. Molinari: „Dziennik Teatru Źródeł. Polska 1980”
  • Józef Kelera: „Krótka historia teatru w Europie”, t. 1 i 2
  • Eugenio Barba: „Canoe z papieru. Traktat o Antropologii Teatru”
  • Peter Brook: „Z Grotowskim. Teatr jest tylko formą”
  • Tadashi Suzuki: „Czym jest teatr?”
  • Jacques Lecoq: „Ciało poetyckie. Nauczanie twórczości teatralnej”
  • Georges Banu: „Peter Brook. Ku teatrowi pierwszemu”
  • Erika Fischer-Lichte: „Teatr i teatrologia. Podstawowe pytania”
  • „Jewgienij Wachtangow – co zostaje po artyście teatru?”, wstęp, kronika, redakcja Katarzyna Osińska
  • Mirosław Kocur: „Teatr bez teatru. Performanse Anglii Wschodniej u schyłku średniowiecza”
  • Jadwiga M. Rodowicz: „Boski dwumian. Przenikanie rzeczywistości w teatrze nō”
  • Aleksis Solomos: „Święty Bachus. Nieznane lata teatru greckiego 300 p.n.e. – 600 n.e.”
  • „Zła pamięć. Przeciw-historia w polskim dramacie i teatrze”
  • „Tysiąc i jedna noc. Związki Odin Teatret z Polską”, wybór i redakcja Zofia Dworakowska, opracowanie Monika Blige
  • François Kahn: „Ogród. Rzecz o pracy parateatralnej Jerzego Grotowskiego w latach 1973–1985”

Który tytuł wybierasz?

 

Promocja obowiązuje w dniach 25–28 marca zarówno w księgarni internetowej, jak i sprzedaży stacjonarnej w Sekretariacie Instytutu Grotowskiego. W przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt mejlowy: ksiegarnia@grotowski-institute.pl.

Jadwiga M. Rodowicz Boski dwumian.
Przenikanie rzeczywistości w teatrze nō
15.00  9.00 
Erica Fischer-Lichte, Teatr i teatrologia. Podstawowe pytania
Erika Fischer-Lichte Teatr i teatrologia. Podstawowe pytania 15.00  9.00 
Józef Kelera Krótka historia teatru w Europie. Tom pierwszy 42.00  25.20 
Józef Kelera Krótka historia teatru w Europie. Tom drugi 52.00  31.20 
Renata M. Molinari Dziennik Teatru Źródeł. Polska 1980 7.00  4.20 
Peter Brook, Z Grotowskim. Teatr jest tylko formą
Peter Brook Z Grotowskim. Teatr jest tylko formą 10.00  6.00 
Georges Banu, Peter Brook. Ku teatrowi pierwszemu
Georges Banu Peter Brook. Ku teatrowi pierwszemu 10.00  6.00 
Eugenio Barba Canoe z papieru. Traktat o Antropologii Teatru 15.00  9.00 
Tadashi Suzuki Czym jest teatr? 15.00  9.00 
Jacques Lecoq Ciało poetyckie. Nauczanie twórczości teatralnej 20.00  12.00 

Archiwalne numery Gazety Teatralnej „Didaskalia”

Oferujemy archiwalne numery „Didaskaliów” w promocyjnej cenie 1 zł.

Pełna oferta dostępna jest w katalogu „Didaskaliów”.

//ksiegarnia.grotowski-institute.pl/gazeta-teatralna-didaskalia/

 

Regulamin promocji cenowych

  1. Organizatorem promocji cenowych jest Sprzedawca.
  2. Promocją cenową są objęte towary w zakładce „Promocja”.
  3. Zasady promocji zostały określone w niniejszym Regulaminie, z tym że w sprawach w nim nieuregulowanych stosuje się postanowienia Regulaminu zakupów dostępnego na stronie: ksiegarnia.grotowski-institute.pl.
  4. Organizator poinformuje o zakresie zmiany na stronie internetowej, na której umieszcza informacje o ofercie promocyjnej.
  5. Oferta promocyjna wiąże Klientów, którzy w okresie obowiązywania oferty złożą zamówienia i zaakceptują postanowienia Regulaminu Sprzedawcy.
  6. Oferta promocyjna trwa od dnia ogłoszenia do odwołania i obowiązuje zarówno w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, jak i zakupów dokonanych fizycznie w siedzibie Instytutu Grotowskiego.
  7. Oferta promocyjna jest skierowana do Klientów, którzy:
    a) zaakceptują postanowienia Regulaminu Sprzedawcy,
    b) w okresie trwania oferty promocyjnej złożą zamówienie według zasad opisanych w Regulaminie zakupów Sprzedawcy.
  8. Klienci spełniający warunki uczestnictwa w promocji mogą składać zamówienia według zasad opisanych w Regulaminie zakupów Sprzedawcy.
  9. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  10. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
  11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. oprawach konsumenta.